Okrem mierneho líderstva Progresívneho Slovenska, postupne klesajúceho SMERU-SSD, či naďalej upadajúceho HLASU-SD, to bol prekvapujúci skok Slovenskej národnej strany, takmer k parlamentným piatim percentám.

Do akej miery je za tým pritvrdzujúca proruská rétorika, mierna emancipácia voči premiérovi, rebélia k transakčnej dani, alebo len štatistická odchýlka, ukáže trend ďalšieho prieskumu.

Každopádne, zaujímavé boli aj dáta o sledovanosti a poznateľnosti lídrov. Tie pri zlom volebnom systéme postavenom na jednom obvode a tým často až absolutizme predsedov strán, sú celkom rozhodujúcim a smerodajným údajom. Však posúďte sami: https://bit.ly/43f81bb

Agentúra SCIO je členom ESOMAR – Európskeho združenie pre marketingový výskum a výskum verejnej mienky a signatárom jeho prehlásenia o dodržiavaní ustanovenia Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov. Šírenie dát a informácií je dovolené len s uvedením zdroja: Agentúra SCIO. Doplňujúce informácie sú dostupné na vyžiadanie prostredníctvom kontaktu nižšie.